حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

صفحه قوانین و مقررات بازاریابی

1- شخص ثبت نام کننده باید حقیقی بوده و با نام، ایمیل و اطلاعات تماس مختص به خود ثبت نام کند در غیر این صورت، حساب کاربری پس از بررسی حذف خواهد شد.

2- استفاده از هرگونه لینک یا تبلیغ محصولات ادیکالا در شبکه ها و سایت های غیر اخلاقی یا سیاسی ممنوع بوده و در صورت مشاهده این موضوع حساب کاربری مسدود خواهد شد و تمام عواقب حقوقی این موضوع بر عهده ثبت نام کننده می باشد.

3- شماره کارت و شبای بانکی اعلام شده از طرف همکار فروش باید به نام خودش باشد و در غیر این صورت واریزی انجام نخواهد شد تا موقعی که شماره کارت با نام همکار اعلام و ثبت شود.

4- حساب کاربری همکارانی که در طول 6 ماه هیچگونه فعالیت و فروشی نداشته باشند بدون اطلاع و هماهنگی با ایشان حذف خواهد شد.

5- حداقل میزان مبلغ برای درخواست تسویه مالی 100,000 تومان می باشد.

6- پاسخگویی به مشکلات احتمالی پس از خرید و پشتیبانی مشتریان و … تماماً بر عهده ی ادیکالا است و همکاران گرامی هیچگونه دغدغه ای در این خصوص نخواهند داشت. (در صورتی که همکاران خلاف تصاویر و توضیحات سایت انجام نداده باشند)

7- شخص ثبت نام کننده نباید محصولات معرفی شده را از قیمتی که برای محصولات روی سایت اعلام شده است بیشتر یا کمتر اعلام کند، قیمت های تبلیغ شده فروش همکار باید برابر با آخرین قیمت محصولات سایت اصلی ادیکا باشد.

8- قوانین سیستم بازاریابی، نسبت به شرایط متغییر خواهد بود و ادیکالا امکان عوض کردن قوانین نسبت به شرایط را خواهد داشت، که این موضوع در همین صفحه اینترنتی اعلام خواهد شد.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X